Pyhis 12.11.

 


Eilen pyhäkoulussa pohdimme miksi uni on niin tärkeää?
Miksi ihminen tarvitsee unta
ja miksi sitä kannattaa vaalia?
Luettiin raamatusta Luuk. 14:1-6
ja juteltiin siitä tekikö Jeesus oikein lasten omasta mielestä,
kun ei noudattanut lepopäivää.


Kun kerran puhuttiin unesta niin päivän puuhana me askartelimme sokkona,
kuvan mukaisia naamoja,
sekä koettelimme tunnistaa laatikoista esineitä.


Muutama viikko sitten teimme lasten kanssa isien kuvat hurraasankareiden sivuilta
ja eilen me sitten kehystettiin ne
ja lapset paketoivat niistä lahjat iseilleen.


Rukous
Ajattelen rauhaa. Ajattelen päivää, jolloin oloni oli rauhallinen. Ajattelen paikkaa, jossa oloni oli rauhallinen. Ajattelen ihmisiä, joiden seurassa olin rauhallinen. Rauha on täällä. Rauha on hyvä. Jumala on minun rauhani. Jumalan kämmenellä tunnen rauhaa. Voin levätä, kun Jumala silittää hiuksiani. Jumala sanoo minulle: ole rauhassa lapseni. Minä kannan sinua. Minä huolehdin sinusta. Sinulla ei ole hätää. Annan sinulle oman rauhani.
AAMEN

Laulu
Rauhaa ystäväni

Kommentit