Menneen viikon kiireitä

 


Heippa kaikki lukijat, se on viikko jo loppumaisillaan 
ja palmusunnuntain virpominen on ihan nurkan takana.
En ole vuosiin virponut tietenkään kun olen jo olevinaan niin aikuinen, 
mutta kyllä minä joka vuosi rakkailleni olen kortit 
ja pientä muutakin palmusunnuntaina käynyt viemässä tai lähettänyt postissa.
Tuleeko teille virpojia tai käyttekö virpomassa.?
Muistatteko te rakkaitanne pääsiäisenä?


Tällä viikolla on ollut ihan lennokas viikko, 
sillä on ollut juhlia ja muutenkin menoa joka suuntaan.
Olen myös nauttinut siitä kun alkaa olla niitä keväisiä ilmoja sekä sohjoa niin kuin lämpöäkin.
Kotipihan kuistilla jo tarkenee sillä siellä on lämpöä + 20 astetta.

Tiistaina tädillä oli syntymäpäivät ja siellä tuli käytyä kahvittelemassa.
Itsetehdyn kortin lisäksi vein käsintehdyn pyyhkeen lahjaksi.


Keskiviikkona kehitysvammaisen pikkusiskon kanssa tuli käytyä seurahiihtojen viimeisillä hiihdoilla.
Palkinnoksi reippaat hiihtäjät saivat rusinoita 
ja myöhemmin keväällä sitten suoritetaan mitallijien jaot jos vain korona tilanne sen sallii.

Eilen torstaina olikin seurakuntamme pyhäkoulu päivä ja meillä oli oikein hauska ilta 
yhdessä lasten kanssa.

Tänään viikonlopun aluksi pääsin siivoilemaan vanhan emännän luona ja muutenkin toimittamaan seuraneidin virkaa, hänen yksinäisiin päiviin.
Siellä hän kovasti odottelee jos vain suvun lapset kävisivät virpomassa palmusunnuntaina.

Itse olen laittanut kotiin pikkuisen jo pääsiäistä 
ja olen tehnytkin joka vuoden tapaan uuden pääsiäiskoristeen.


Näissä tunnelmissa oikein hyvää viikonloppua.












Kommentit