Menninkäinen

menninkäinen 

En ole täydellinen
mulla on paljon pelkoja.
Pidä joka päivä sinun kanssa heitä voitetaan.
kuinka paljon rakastan
ja miten kiitollinen oon,
tästä kaikesta.

joka päivä uudestaan,
ilman laskuvarjoa,
opi rakastaa.
pidä kiinni kovempaa.

Tänään menninkäinen saa,
elää päivänsäteen kaa.
olit ensimmäinen, JOKA SAI muuttua,
uskallat avaa sydämeni KAIKKI kokonaan.
kun heitä kaksin katsellaan.

Toivon että oltais tässä
vielä vanhana,
joka päivä uudestaan,
ilman laskuvarjoa,
opi rakastaa.

pidä kiinni kovempaa.
Tänään menninkäinen saa,
elää päivän sateen kaa.

elää päivänsäteen kaa
pidä kiinni kovempaa.

Tänään menninkäinen saa,
elää päivänsäteen kaa.
En aina osaa kertoa
Mä haluun hypätä aurinko kaa,
Jos halutaan hypätä mun kaa,
Unelmat on kauniita,
Mä haluun hypätä aurinko kaa,
Jos halutaan hypätä mun kaa,
Tänään menninkäinen saa,
Jos halutaan hypätä mun kaa,

-Mikko Harju

Kommentit